Friday, August 7, 2015

PEMINAT FANATIK..

Bukan retis jer ada peminat uolls..kita2 ni pun terkadang  muncul dalam hidup peminat yang bukan saja minat malah begitu fanatik.
 
Ni aku nak citer time aku remaja dulu la kan...Giler ko kalau sekarang ada peminat fanatik..mau kena tebas kepala dengan hubby aku!!. Masa zaman persekolahan dulu...Setakat minat tu biasalah kan...namanya lagi menginjak ke alam remaja tapi ni jenis minat sampai setiap inci pergerakkan ko dia tau...Ngalahkan paparazzi la plak kan...
 
Bohong le kalau aku kata tak suka ..gile tak suka ko..rupa baru nak jadi perempuan dah ada orang minat kan?...Ko pergi kiri..dia ada kat situ..pergi kanan pun dia muncul kat situ. Pendekata kemana ajalah ko pergi pasti dia ada... Cam pasang CCTV plak rasanya!
 
Tapi lama- kelamaan aku jadik rimas campur meluat pun ada sebab terasa kehidupan aku tak ada privacy cam dulu. Segala latar belakang aku, dengan sapa aku berkawan ..semua dia nak tahu..sampai satu ketika tu aku dengar dia bergaduh dengan seseorang hanya kerana berebutkan aku. Jangan muntah yek sebab ini reality....
 
Aku sure kalau korang mesti dah kembang kempis lubang idung bila direbutkan cam tu..tapi aku sebaliknya. Rasa malu teramat sangat sebab jadi bahan kawan-kawan..
 
Tapi bila aku kenal dengan hubby aku ni..segalanya berubah..aku plak jadi peminat fanatik dia (sebab time tu dia dah merajuk dengan aku) huhu... Katanya dia dah penat "mengejar" aku selama ni tapi tak der respon...
 
Takdir menentukan yang peminat yang buat aku fanatik sangat selama ni jadi teman hidup aku sekarang dan aku mengharapkan biarlah dia jadi teman hidup aku buat selamanya walaupun sering buat aku marah dengan gurauan sengalnya....
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com