Wednesday, August 5, 2015

SAPA KATA LELAKI TAK ALERT??

Selalu aku dapat rungutan tentang lelaki terutamanya hubby kita ni tak alert dengan benda dipersekitarannya. Yer ker?..BagI aku ler tak100% betul coz hubby aku sedor jer tiap perubahan walau sekecil mana pon.

Contohnya, aku pakai lipstik kaler lain pon dia perasan.."U pakai lipstik baru yer?".Baju lagi la..tak usah nak kelentong baju tu baju lama ker and so on sebab  dia tetap perasan. Bagus gak pada aku sebab tu menandakan aku ni "wujud" di mata dia setiap hari. Ececehhhh...

Kengkadang tu, aku alih peralatan dalam umah pon dia boleh perasan..walhal bukan benda besor pun..lampu perhiasan jee..That means,setiap inci perubahan di depan mata dia, dia akan tau..Tak ler cam citer P.Ramlee tu..sampai masuk salah rumah kannn.

Tapi.. ada tapinya..hubby aku ni tak allert dgn diri sendiri la plak. Penah pakai kasut selipar lain sebelah..tu tak pe lagi kalau sama jenis..ni dah ler lain kaler..kedua2nya belah kiri!..Hish..camner tu? Selamba jer dia pegi balik kedai..Malu wei aku...entah-entah ada orang mengata kat jln tu yang laki sapalah ni..Ni mesti kes terlebih fikir nih....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com