Sunday, August 9, 2015

LALAI SEKEJAP..

Hujung minggu..berkemas didapur. Plannya nak basuh bekas-bekas kueh raya yang dah kosong tu dan simpan dalam kabinet. Tengah menyusun botol kuih, tetiba aku nampak benda alah ni.

Ingatkan nak buang..tapi dari dulu, aku memang pantang nampak benda ni. Geram plak b
rasa nak menekan dan rasa puas bila dengar dia meletup. Dah habis satu...satu aku kerjakan...memang melalaikan benda ni.

Masa office lama dulu, selalu jumpa benda ni bila stok barang tiba..Aku siap bawakmasuk ke bilik office dek kerana nak meletupkan benda ni. Ingatkan aku jer camtu.. rupanya cleaner office kami pun dok ralit dok satu sudut main benda ni gak..uwahaaa!

Nasib baik botol kuih tu tak banyak benda ni..kalau tak mau tak siap kerja umah aku! Sapa satu geng dengan aku suka main letup-letup plastik ni...angkat tangan! Kita geng1

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com