Sunday, September 27, 2015

3RD DAY DI D'SAVOY

Malas nak jenjalan lagi sebab tak der apa yang nak di cari kat Bandar tu...so pukul 11.30 lebih kurang , kami check out. Thank you kat Madam Tan (house keeper) yang mudah mesra dengan kami.
 
Sebelum balik, cam biasa ambil gambar buat kenang-kenangan...
 
laluan masuk ..
 
Nak enterframe gak si kenit nih...
 
Last skali..berhenti di gerai cendol bakar dan minum coconut shake...walaaaah!
 

Tengah menunggu cendol sampai...
 
On the way nak balik, kami sekeluarga singgah ke Nilai 3..sajer nak mengambihkan baki duit..mih! mih!. Hubby aku beli tulisan khat untuk diletakkan diruang tamu. Kalau kat KL, beso tu reganya dalam RM1,000 lebih tapi hubby aku tawar sampai dapat RM700 tu pon Pak Arab tu dah penat melayan dia. Sampai satu tahap tu..bila hubby aku mintak free gift kat dia...dia boleh jawab balik kat hubby aku ...balik balik...ente balik sudah...ana tak boleh tahan ini macam...Keh! Keh! kelakar gak dibuatnya tapi hubby aku macam tak de perasaan...serius jer.
 


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com