Sunday, September 20, 2015

JAM AKU....

Sedeyyy...jam pemberian hubby tah camner tertepis disebabkan nak menahan air freshner jatuh. Sudahnya..jam aku yg terhempas betul2 depan tiles bilik air. Macam histeria aku sekejap bila tengok cermin jam tu retak seribu! Uwaaaa aku paling sayang jam ni bukan kerana harganya tapi kerana ia pemberian dari orang yang aku sayang.

Tak kira berapa pun nilainya, setiap pemberian dia aku jaga. Itu menandakan dia mengingati aku..menyayangi aku. Tapi aku ni yang cuai..macam mana boleh jatuh. Ni gara-gara nak solat Asar yg hampir habis waktunya.

Petang tadi temankan Baby ke Wickwardrobe di Wangsa Maju. Dia dah lama aimed hand bag kat situ. Nak beli kasut..tak der yang dia berkenan plak.Ni la sebabnya yg buat aku tergesa-gesa tadi sampaikan...uwaaa!!!! Ingat balik jam aku yg retak tu...jadi spoil mood aku laa.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com