Wednesday, September 2, 2015

APA KENA DENGAN AKU NI??

Aku kuar ofis lambat hari ni..so aku ler kena tutup pintu segala. Bila dah pastikan semua barang aku bawa..aku pun dengan yakinnya kunci pintu dan menuju ke parking area. Otw tu..ada call masuk, so aku pun berbual2 la sambil start enjin.

Masa tu aku terperasan ada barang tinggal..Lor hp aku tinggal kat dalam bilik ofis. Naik balik ke atas..buka balik pintu pejabat dan cari hp atas meja dalam bilik aku. Tak der!..mana plak aku letak tadi..mungkin aku salah letak dalam envelope dalam keta tadi. Turun balik...masa ni aku masih on the line lagi dengan kwn di talian...

Sampai jer dalam keta perbualan kami tamat...aku mula start enjin DAN masa tu la aku ternampak hp aku ada kat tempat duduk sebelah!. Eh? Camner leh tetiba hp ni ada kat sini??. Tadi tak der..aku terpinga-pinga bingung.

Astaghfirullah....kenapa dengan aku ni!!Kan aku bercakap dengan kawan tadi guna hp. Apa plak yang aku dok carI sampai ke atas??? Nasib baik tak der sapa perasan aku cari apa..kalau tak malu wehhh...

Ni gara-gara banyak benda yang bersarang dalam kepala ni..Nasib baik aku tak lupa jalan balik ke rumah! Ngeh..ngeh!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com