Wednesday, October 11, 2017

DAY 4 - LAST DAY CUCI MATA SEBELUM BALIK

Dah lama kat Krabi ni..jatuh cinta lak rasanya dengan suasana dia yang nyaman dan tenang.. Sedih rasanya nak meninggalkan tempat ni tau..tapi apakan daya. Today is our last day kat Krabi. Pagi tu kami breakfast dulu sesiap dan tapau untuk abang dan baby yang masih berlengkar kepenatan.

Bersiar-siar di Pantai Aonang memang moment yang paling best..Dengar bunyi ombak buat kita rasa tenang jer. Aku amik kesempatan ni untuk shopping buat kali terakhir ..Cuma nak cari beg sebab barang kami dah "terberanak" dengan souvenir dan kasut yang hubby aku beli. Dah la luggage amik 20kg jer (tak shopping kononnn..)

Driver kami sampai on time dan terus menuju ke Airport. Memandangkan waktu check in belum sampai, kami lunch dulu. FYI, kedai makan kat Airport tu tak de yang halal melainkan ada satu kedai muslim kat situ. Kalau korang kuar dari pintu Airport tu, terus ke kiri sekali. Hah..kat situ la kedainya. Aku order masak lemak dia campur terung. Sedap nyerrrr...selera sungguh waktu tu sebab kena la dengan tekak kan? Flight kami pukul 4.10pm tapi ditunda sebab time tu hujan plak.

Korang tau tak..masa kami google tentang cuaca di Krabi time kami nak datang tu..memang manjang hujan. Tu yang terfikir camner nak naik boat dan trekking segala macam. Tapi Alhamdulillah syukur ..memang rezeki kami. Masa mula2 tiba di airport  Krabi tu jer, hujan renyai-renyai dan time nak balik Malaysia plak baru la hujan turun semula.


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com