Sunday, June 19, 2011

THINGS TO DO!

Bila tengok balik jadual dalam diary aku...mak oii rupanya banyak benda aku kena selesaikan. Semuanya aku tulis dalam jadual sebab alamat terlupa ler aku nak follow up mende2 ni semua kalu semuanya aku frame dalam kepala otak ni jer.

Antara perkara2 yang telah selesai dan akan aku buat dalam jangkamasa terdekat ni ialah:

1) Menukar meter air di kedua2 rumah sewaku. So far so good kecuali umah yang 3
tingkat tu ada masalah sket. Tekanan air kat area tu agak rendah. Sedang
diusahakan.

2) Mendapatkan quotation bagi membuat awning di rumah sewa terbaruku. So sapa2 ada
contact dan boleh bagi reasonable price..boleh cuba hantar kat aku yer.

3) Dalam proses menyaman kontraktor rumah aku ni atas kegagalan menyiapkan rumahku
mengikut jadual yang ditetapkan. Kerja2nya pun tidak memuaskan hati ala2
kategori hampeh dan enggan meneruskan kerja meskipun wang dah diterima lebih
dari yang dijanjikan.

4) Sedang berusaha untuk memujuk makcikku untuk menjadi saksi kepada penjualan
tanah pakcik kepada arwah Abah. Harap2 makcikku tak berpaling tadah.

5) Mendapatkan plan rumah dan bentuk yang dikehendaki untuk renovate rumah kami.
Punya ler lama benda ni aku peram...sebab tak mau tergesa2 buat pilihan
kononnya...

6) Modified keta Abang untuk dia bawak balik ke Kuantan nanti. Kena ler make up
sket dan touch up apa yang patut...Kereta aku pun tak tukor lagi tintednya..huhu

Weh..Kalu aku listkan semuanya, tak cukup column plak nanti. Apa yang penting sekarang, kenalah aku selesaikan mengikut priority. Nampak mudah..tapi nak menyelesaikan nyer tu...sehari tak cukup tau!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com