Sunday, March 16, 2014

DRAMA KEHIDUPAN ....

Terkesima aku menonton drama TV3 yang bertajuk "Ijab & Qabul". Nauzubillah dijauhkan lah benda-benda begitu dalam hidup aku mahupun keturunanku.

Bayangkan rakan yang selama ini kita panggil sahabat sanggup "menikam" dari belakang. Apa pun alasannya..sudah cukup melukakan hati malah sesuatu yang sukar untuk dimaafkan.Man mungkin seorang sahabat sanggup melihat penderitaan sahabatnya sendiri kan?.

Tapi itulah yang berlaku dalam kehidupan kita sekarang. Dah macam jadi satu trend rampas merampas hak orang lain malah ada perasaan bangga mungkin bila dapat mencaras hak orang.

At last aku tutup tv, walaupun perasaan ingin tau tentang kesudahan cerita ni. Sorry..aku tak punya kekuatan malah tak sanggup menyaksikan kesudahan cerita yang tentunya akan membuat mood aku jadi tak stabil nanti.



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com