Sunday, March 2, 2014

AKU, DULU DAN SEKARANG...

Semakin aku meniti usia matang, sepatutnya aku makin yakin dalam menghadapi rintangan dan cubaaan hidup ni..Tapi hakikatnya, aku tetap macam aku yang dulu. Selalu menjadi insan yang tak penah yakin dengan kebolehan dan keupayaan sendiri.

Walaupun dah terbukti yang aku mampu lakukan dan cita-cita aku tu membuahkan kejayaan..tapi mengapa bila mengorak ke tahun 2014 ni..aku takut untuk mencuba sesuatu yang aku penah tempuh dulu.

Segalanya seperti tak menyakinkan apalagi bila berdepan dengan masalah biarpun cuma sekelumit. Semua tu, sedikit sebanyak menjejaskan emosi dan juga semangat aku.

Harap-harap tahun 2014 ni akan memberi cahaya 'aurora' buat kami sekeluarga. Muga projek ke 3 ini akan berjalan lancar. 

Doakan aku suksess ya..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com