Saturday, February 22, 2014

HARAP GAYA JER LEBIH...

Dulu aku dapat jiran yang langgar keta aku. Jiran tu dak blah..orang lain plak masuk. I thought this one mesti okay kot..tengok gaya pompuan dia cam model (model geisha jepun) you!. Bedak dia jer sekapuk tebalnya. lantak lah kan..bukan duit aku pon..

 
Ni 1st time dia parking cam harem kat depan pagar aku (Aku sabar tapi tegur dia naper parking cenggitu...muka dia time tu cam blur jer...
 
Tapi pompuan ni cam tak der akal..car porch dia kosong tapi parking keta dia kat depan umah aku. Parking jer tak per lagi dek nonnn..ni siap blok pagar umah aku plak. Hangin tak kalu ko nak kuar urgent plak masa tu, tetiba ada keta menyenget plak parking (cam haremmm) depan umah ko.

Aku sound kat orang dalam umah tu yang aku nak kuar..Dah ler menunggu dia keluar lambat...boleh plak jalan chatwalk menuju keta dia.Tak per lagi..wak sabarrrr...Yang nak membuak darah aku tu..sket pun tak minta maaf sebaliknya dia duduk mengeram dalam kereta tu dekat 10 minit gak ler..

Aku dah tak leh maintain  cute dah..ko tau aku hon dia sekali (mungkin tak perasan kot aku nak kuar walaupun signal reverse aku dah berbunyi. Memang sah bodoh dia ni! Before dia berambus dari situ, dia hon aku!. Marah ler kottt. Ada aku kisah ker makcik!.

 
Tak serik kena sound...dia parking lagi!

 Ni Sabtu lepas..bila ditegur, dia jawab dengan bangangnya berkata " Saya parking tepi jalan..bkn tengah jalan..ada masalah ker??. Memang bangang tahap gaban minah ni..ko block pagar aku dan menyusahkan aku nak keluar tulah masalahnya!
                                        
Tak tau lah dia ni saja nak sakitkan hati aku ke atau memang jenis senteng otaknya. Petang..masa aku tengah lepak tengok tv..dia datang lagi dah block pagar rumah  aku macam tadi gak...Macam ler kawasan perumahan ni dah tak der tempat parking..

Memang nak kena ajar pompuan bodoh ni..!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com