Thursday, February 6, 2014

PENCURI

Geram...marah! memang mangkuk ayun punya manusia !Tah layak tidak aku panggil dia manusia!!. Manusia yang tak ada hati perut ni memang tak perlu di kesian pun. Tak peduli apa alasan dia mencuri tapi mencuri tu tetap satu KESALAHAN okay!.

Tadi anak aku si Abang whatapps...laptop dia ilang time dia pegi kuliah. Yang buat aku hangin tu, pegi kuliah dengan tak bertutup pintu! Boleh??. Alasan tak logik dia..sebab ada sorang housemate dia tak der kunci..Sebab takut kawan tak boleh keluar..hambik! laptop dia yang kuar!

Serius okay..aku tak kisah malah tak berkira untuk beli baru. Tapi aku marah menyumpah ni sebab all the assignment dan nota anak aku semua ada dalam lappy tu. Memang betul kan kalau aku labelkan hantu pencuri tu bukan manusia sebab dia tak memikir kesusahan yang bakal ditanggung anak aku tu!

Kalau aku tak fikir dosa lah kan...nak jer aku sihir penyamun tu..biar selagi ko tak pulangkan reta anak aku tu..selagi tu lah ko tak senang duduk. Memang aku sumpah dia busung kalau  makan duit hasil jualan lappy tu. Biar Allah turunkan bala atas diri dia. Serius! ..aku tak kan maafkan orang yang menyusahkan hidup keluarga aku..

Allah tu Maha Melihat dan Mendengar permintaan dan doa yang yang teraniaya....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com