Tuesday, February 4, 2014

POST SANA POST SINI...

Apa pendapat korang dengan orang yang suka post gambar kat blog dia tentang aktiviti sehariannya. Post gambar tempat mana dia pegi...barang apa dia beli.... Aku okay jew sebab aku pun gitew. Tapi tidak bagi sesetengah orang..ada yang rasa cam " Aiik! apalah minah ni..beli cam ni pun nak upload dalam blog/face book.

Senang citer, ni jawapan jujur dari akak yer. Blog akak..sukati akak ler nak letak gambar apa pun yang akak beli...beli baju ker...beli kasut ker...beli hubby ker...(haiyooo..yang ni tetap satu wokayyy).Bukan bertujuan untuk nak menunjuk tapi nak share keterujaan akak bershopping dan travel kemana-mana.

Bagi yang kata akak ni selfie atau suka nau nunjuk-nunjuk...kirim salam sket yer.. Kalau rasa-rasa sakit bijik mata hitam ko tu nengok apa yang akak beli..akak sarankan ko off jer blog akak tu. Akak pun rasanya tak ler menjemput punnn..

Apa kat ko toksah ler tengok blog aku ni sebab aku akan berterusan upload gambar barang yang aku beli. Bukan apa, kesian akak tengok ko..silap haribulan, ko kena sakit jantung nanti.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com