Monday, February 10, 2014

APA ADA DALAM HANDBAG PEREMPUAN

Rahsia prempuan ada dalam handbag mereka...Setuju beb?. Apa ada dalam handbag orang perempuan?. Jawapanya dah tentu tak sama sebab lain orang lain lah citarasanya.

Setengah perempuan suka pakai tas tangan yang kecil sajer sebab cuma membawa barangan asas seperti purse, handphone dan kunci keta. Tapi kalau ko tengok beg tangan dia dah macam beg luggage tu...maknanya dia tu kembar Doraemon laa.




Antara barangan yang perempuan suka bawak dalam beg tangan depa :

Ni ler diantara isi perut beg tangan pompuan...(ada doraemon lagi tu...)
 
Bagi aku kemestian atau barang keperluan yang tak jadi tidak kena ada ialah handphone dan small book. Sebab aku ni suka menulis dan ada jer perkara yang tiba-tiba terlintas di fikiran aku yang aku kena buat time tu). Bagi mengelakkan lupa...nilah gunanya...
 
 
Satu jer yang aku prefer nak bawak tapi belum buat lagi ialah spray untuk tujuan keselamatan..Ialah lah..tak habih2 kes ragut yang melibatkan wanita ni kan. Peragut tu memang tak der te#@ sebab tu berani dengan prempuan jer. Jadi..untuk mengajar jantan tak ada kelakian ni...spray tu jer makannya. Bior buta bijik mata dia tu... 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com