Sunday, March 30, 2014

BERMULALAH STRESS AKU...

Cuti sekolah seminggu ari tu dah berakhir semalam. Bukannya budak sekolah jer yang turut sedih..mak budak ni pon turut berdukacita. Apa tak nyer..seminggu ini aku tenang jer bawak kereta terus menuju pejabat.. Tak yah nak fikir ngantor baby ke sekolah. Nak mengadap jammed kat sekolah dia tu memang aku benci tahap cipan!

 
Dalam seminggu ini rekod aku bersih gitu..Kiranya aku ni orang pertama yang buka ofis gitu.. Rasanya susah gak nak mengekalkan rekod aku tu bila sekolah dibukak semula ni.

Menanti baby bersiap..punyalah azabnya. Berjam2 dalam bilik..alih2 kuar jer rambut kusut masai lagi cam langsuir baru bangun tidur.

Paling tak suka tu mengadap jammed!. Ni belum lagi citer aku kena lalu kat kawasan contruction kat Sg. Buloh nu!. Dengan sikap pemandu yang terkemut-kemut nak masuk lorong...Hish aku stress sampai rahang jadik sakit kengkadang (Dek kerana mengetam gigi nahan marah) huhu...

Lagi 10 minit nak pukul 8.00 am, aku slow and steady naik tangga pejabat. Sampai time nak punch card jer..Merah!! Rupanya jam mesin perakam waktu tu cepat 10 minit...Muka aku dari pink kaler terus bertukar red velvet gitew!.
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com