Tuesday, April 1, 2014

BEZA DULU DENGAN SEKARANG

Kalau nak dibezakan masa baru kahwin dengan sekarang ni...memang banyak bezanya. Kalau dulu dua-dua malu2 kucing..Pendekata menjaga tatasusila gitew.

Nak makan pun kena tunggu couple..kalu tak tu cam tak der selera makan. Cuba kalau sekarang...asal lapor jer..lupa dah laling tak balik lagi..terus ngap. Tak kuasa nak tunggu2..kang gastrik kang sapa yang susah...akak jugakkk.



Dulu kalau tengah berdua tu tetiba hubby terkentut...siap cakap sorry lagi. Cuba kalau sekarang! ber das2 bunyinya cam meriam buluh. Huh! lagi aku marah..lagi ler kuat tembakan das tu kedengaran. So pasrah jer lahhh...Lari dari situ atau tutup serombong kapal aku.

Baru kahwin..kalau boleh simpan..simpan tu!

Ni hubby aku yang cakap yer...Dulu kalau masuk bilik tidur bau pewangi lavender menusuk hidung. Tapi sekarang...bau minyak angin dia lagi kuat sampaikan tenggelam bau pewangi tu..Aku maintain okay dengan bau bedak dan losyen pewangi..Puji jangan tak puji...harus!

                                                Buat jiwa tenang ketika tidur dibuai mimpi

Apa pun..kemesraan suami isteri tu tetap kekal. Bergaduh tu biasa ler..asam garam rumahtangga kan. Tu pun sebab hubby aku ni kuat menyakat dan aku plak cenggil bebenor..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com