Tuesday, April 15, 2014

USHA-USHA BAJU RAYA

Raya lambat lagi tapi cam biasalah kan...kawan-kawan aku ni tak keruan dah mencari di sana sini. Apa tu?? ..Baju raya ler kak Tonnnn...nak ikut tema kata nyer...

Tak terkecuali akak gegirl ni...rajin semedang mencari baju raya kat online. I tell you guys...cantik-cantik malah rambang mata dibuatnya nengok macam-macam fesyen...dengan gaunnya, jubahnya..pendekkata ko sediakan jer ongkosnya...gerenti beres!.

Akak rasa tahun ni akak tak mahu ler baju kurung manjang...Tahun ni akak nak tukar tema...Ceeewahhh! berangan...Akak teringin plak tengok baju kebaya kimono...dipakai dengan pario gitew. Ahaks...

 
 
 

Kata kawan aku nampak sesuai aku pakai fesyen tu sebab badan aku comei lagi...mentelah spare tyre  tak der ni..sesuai sangat ler pakai pario tu katanya...(Dia yang sedih sebab beria-ria mencarikan untuk aku...alih-alih dia plak tak sesuai...) Tak per tak dapat baju...dapat pahala nolong kengkawan yer tak?

Dalam pada tu..nengok gaun cenggini pun ..hati dah bolak balik...cantik gak cam ni...

 
 

So plan memulanya...cari dulu warna baju aku then baru ler cari kaler baju melayu utk hubby dan anak bujang aku tu. Baby of coz ler baju kurung tapi kaler yang sama. Baby ni kalu tak raya atau kenduri kahwin..jangan harap dia nak menyarung baju kurung..manjang suar panjang jer.

3 comments:

  1. salam kak.. mne ye nak dpt baju raye kimono tu ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. W.salam dik. Pegi ke laman web inhanna.com yer. Banyak yg cantik2 kat situ

      Delete
  2. W.salam dik...cuba you pegi kat laman web inhanna.com. Cantik2 kimono dia...

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com