Sunday, April 13, 2014

RE-UNION

Sangat happening! Tu yang dapat aku gambarkan suasana ketika re-union student bekas Sek. Menengah Dato' Sagor 1982 di Sg. Besar Selangor. Hari-hari dok mengadap hutan batu...terasa damai sangat berada di sini dikelilingi sawah padi, taliair dan rumah-rumah kampong yang masih terpelihara keasliannya.
 
 
 
 
Kami berkampung di rumah sahabat hubby aku yang buta penglihatan akibat tumor di kepalanya. Memang Nampak gembira dia dapat berjumpa rakan-rakan lama meskipun cuma mengenali suara mereka sahaja.
 
 
 
 
Tengahari kami sampai, dihidangkan dengan pot luck yang dibawa memasing sebagai juadah bersama. Malamnya pulak, ada BBQ kambing, ayam dan pelbagai makanan laut.
 
 
 
 
Dah bertahun tak jumpa..makanya..jam dah pukul 12 mlm pun, tak gak habis topic bersembangnya. Aku dah tersengguk-senguk menahan ngantuk..Bagi signal kat hubby, dia buat tak faham ko..Tak per lah aku faham. At last Abang hantar kami ke chalet..utk zzzzzz. Hambik ko..dekat kul 3 pagi baru depa balik..
 
 
 
 
Ni baby dah start buat muka boring dia..
 

Pagi Ahad, setelah sarapan pagi di pekan, kami berkunjung ke rumahnya. Memang plan nak balik awal sebab Baby ada dentist appointment. Rasa bersalah sangat aku bila wife dia menangis terisak-isak sewaktu aku bersalaman dengannya. Memang ramah betul dia..tak terasa baru kenal 2 hari.. Tak sempat nak merasa nasi ambeng mereka...
 
 
Sempat berposing di tali air sebelum ke chalet
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com