Saturday, April 19, 2014

BILA SI DIA MUNCUL SEMULA...APA REAKSI ANDA?

Dalam orang dah berfacebook bagai sampai ujung dunia mencari kengkawan ni...hubby aku baru terkial-kial minta anak bujang dia buatkan fb dia plak. Terkezut gak akak sebab sebelum ni dia ler tukang kaki perli kalau aku dah baby bergayut depan pc.

Ni gara-gara balik dari re-union kenkawan dia di Sg. Besar kelmarin ler ni. Baru ler terfikir nak cari geng-geng lama. Aku ler take part plak dok mencari dan sent request kat kengkawan yang masih dia Ingat nama tapi dah tak cam rupa tu. Almaklum ler kan..semuanya dah bertukar rupa 360 degree..Hihi!

Masa dok sibuk cari kenalan lama dia tu, aku tanya dia.."You tak nak add ex-girlfriend you dulu ker? "Alah cuma tanya khabar jer bukan apa pun..Ko tau apa reaksi dia? Dia pandang muka aku dan tanya balik "Boleh ker"? Eik? apasal plak tak boleh?. Aku ok jer...lagipun cuma nak bertanya khabar dan nak tau perkembangan terkini. Masing-masing dah bawa haluan memasing..Lain ler dengan desprado sorang ni yang aku akan pastikan ko tak kan muncul dalam hidup aku lagi!

Aku tolong send request lagi kat gegirl ni dengan harapan dia akan add hubby aku. Tak salah kalau berkawan asal tau batasannya kan?. Aku ok lagi kalau suatu hari nanti, aku teringin nak jemput dia datang ke rumah time buat open house atau kenduri kendara ker..

Ni sebuk dok tanya..kengkawan I dah add ke belum? Haaa Sekarang sapa yang giler fb bro?

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com