Monday, April 21, 2014

AKTIVITI BERSAMA ANAK

Semalam hari Ahad, aku mengisi masa lapang meronda-ronda di Selayang Mall dengan baby ditemani body guard anak bujang aku ni. Lama dah tak jengah ke Romantika kedai yang menjual barangan ala Inggeris ni.

Aku plan nak cari para untuk letak barang hiasan. Tapi yang dicari tak jumpa, sebaliknya aku berkenan dengan satu perhiasan ni (tak tau plak panggil apa)..biasa gantung kat luar dan akan berbuyi kslau ditiup angin. Yang satu ni..bunyinya tak bising malah buat kita rasa tenang jer bila ia berbunyi.

Berkenan gak dengan tempat simpan makanannya yang berbunga corak Inggeris. Aku rembat 3  dan sebagai hiasan balang kaca yang kosong kat umah tu, aku beli hiasan epal kecil berwarna hijau dan merah. Tuala pengelap yang bermotifkan bunga aku beli satu untuk diletakkan di dapur. Last sekali..frame gambar dengan ukiran putih hitam yang nampak unik menjadi pilihan untuk hiasan dinding di tangga rumah.


Kami ke D.I.Y selepas tu. Aku jumpa alas meja yang cantik coraknya dan murah yang penting nyer... Ambik gak yang ni and ada ler a few thing yang aku beli..

Sampai kat umah...berkobar-kobar Abang membantu membersihkan kolam ikan dan mengantung perhiasan tadi. Aku plak terus ganti alas meja dapur dan...memang tak nyesal ler aku beli sebab nampak sesuai sangat.

Tq buat anak-anak  yang sudi melayani dan menemani mama nyer ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com