Wednesday, April 9, 2014

BERTEMU SEMULA...

23 tahun bukan jarak waktu yang singkat...segala-galanya dah berubah mengikut peredaran masa. Kuasa Allah mempertemukan kami semula melalui teknologi moden masa kini.

Bayangkan ketika tu usia kami baru masuk 16 tahun...sekarang dah masuk maghrib (sedor diri akak hihi) mesti ler berubah fizikal dan mental kan. Mental tu aku la kot sebab aku tak berapa ingat nama setengah  kawan-kawan tu walaupun dorang siap tunjuk gambar lagi...



Almaklum..zaman sekolah aku ni tergolong dalam murid pendiam...rekod baik gitew! Mestilah kan..pegawas perpustakaan kena ler jaga imej..cewahhh!. Nak tau pendiam ke tak aku ni..cuba ko check kengkawan ofis aku ni..Aku diam dan serius time keja jer ..kang takut tersalah tekan calculator plak...Haru kena potong gaji!

Baru-baru ni..depa buat re-union..terkilan sesangat aku sebab tak tau pun event tu. Salah aku gak ler sebab tak rajin bukak fb. Dapat aku bayangkan betapa seronoknya jumpa balik kawan & kekasih lama..opps..aku masa sekolah baik okayyy. Tak main ler makwe..pakwe ni..

Harap- harap kengkawan tak lupa jemput akak ni yer untuk event yang akan dating. Teringin nak tengok perubahan dan rupa korang sekarang after 23 years ni. Aku ni kalau korang tak kenal sajer lah..tak der apa yang berubah melainkan kedut di muka ni bertambah jer kot. Uban di kepala tak Nampak sebab dah berhijab...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com