Thursday, April 3, 2014

SAKIT DATANG TAK DIPINTA


Lama dah sebenarnya aku tak demam selsema ni. Tapi semalam tah dapat virus dari mana tah..keep on bersin tak berhenti di pejabat. Hidung jangan citer la...berair manjang.. Kepala dah start sakit berdenyut- denyut. Still boleh terus bekerja lagi tu.

Time balik...mak oi mencabar kesabaran aku sebab badan aku rasa lain macam..sekejap rasa panas..sekejap lagi mengigil sejuk.Kepala dah rasa sakit yang amat sangat.Alhamdulillah sampai gak aku drive balik ke rumah dengan selamat.

Kebetulan semalam lambat plak balik hubby aku ni.,jam 9 malam baru sampai umah wokay.  Aku tidur tanpa menjamah apa-apa kecuali panadol .

Ingatkan bila bangun okay tapi it's getting worse bila suhu badan aku mencecah 38 darjah...Dengan terhoyong hayang..aku tawakal drive sensorang ke klinik berdekatan dengan rumah.

Ni..baru bangun dari tidur..lepas menelan ubat. Hidung masih berair..badan masih panas..dengan tekak yang perit..camner nak keja sok ni?.. MC aku sehari jer doktor bagi...huhu.

Terfikir aku camni ler rasanya orang-orang tua yang tiada keluarga duduk menahan sakit  sendirian...Datang ler cengil aku tu....uwaaaaah!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com