Sunday, April 6, 2014

MACAM-MACAM CARA NAK MENIPU

Macam-macam cara orang sekarang ni mencari duit. Cara halal tu tak per la jugak..tak kurang jugak yang menggunakan cara nenipu orang.

Adalah sorang hamba Allah ni call aku. Katanya pejabatnya di Rawang. Aku terpilih memenangi set perabot jati sebab katanya tak der rekod buruk masa membeli peralatan elektrik.

Tengkorak dia! For your olls info..enak aku penah terima call yang sana atas nana arwah ayah. Dia wakilkan adik aku untuk pegi ke sana. Macam yang yang aku agak, mereka memaksa adik aku membeli barangan lain sebelum mengambil hadiah yang dikatakan.
Untung adik aku ni tak termakan penipuan 'lanun' ni dan terus beredar.

Aku katakan pada perempuan yang menelefon tu yang aku tak berminat dengan hadiah yang ditawarkan. Terus letak telefon minah tu..Kesian ko kan...nak menipu tapi tak cukup ilmu!

So hati2 pada blogger di luar sana, Jangan mudah kabur bijik mata dengan tawaran hebat mereka tu...Semua tu jerat okay!


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com