Monday, March 24, 2014

HANCUSS!

Serius! Memang menyirap darah aku bila tengok  kaler tiles yang hubby aku pilih tu. Ikut aku..aku prefer putih dgn ada corak sket di atasnya..tapi memang jauh dari jangkaan bila tiles yang sampai totally different dari apa yang aku bayangkan.

Dari rumah lagi, aku siap tulis code tiles tersebut dengan harapan takkan silap. Tapi (tengah sakit dada menahan sedih ni) sampai kat sana..code yang aku bagi tu tah kemana..pepandai dia plak cari warna lain. Kalu kuning yang light tu aku boleh la ampun lagi..ni tak! kaler kuning terang yang cam umah kap lam ya nga punya jer.

Cam nak pitam aku sekejap bila bayangkan satu ruang tamu rumah aku warna kuning!!. Time tu aku pandang hubby aku yang tengah sengih cam kerang busuk tu..kecik jerrrr....Boleh dia bagi alasan yang mak yang nak kaler kuning tu. Apa ke bengapnya....kot iyer pon nak kuning..cari ler kaler yang soft sket.

Tambah sedih bila aku tengok kat bawah tangga tu, berpuluh kotak tiles tu bersusun. Nak jer aku suruh kontraktor tu angkut balik dan tukar sumernya. Sepanjang balik ke rumah..mulut aku cam kaset rosak marahkan hubby aku yang tak mendengar ckp tu!

Ikutkan marah yang menyala ni...endak jer aku baling satu2 tiles tu ke bawah..biar pecah sumer!. Hilang dah mood aku nak renovate umah! Lantak ler ko nak bubuh kaler apa pun..aku tak nak amik tau!.NOKTAH!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com