Tuesday, February 2, 2016

ADA LAGI MULUT PUAKA CAM NI ..

Nowdays...orang sekeliling macam tak memikir perasaan orang lain. Bercakap ikut sedap mulut jew..janji dia puas apalagi dapat memalukan orang. Spesis ni sebenarnya Nampak nau ler membuak-buak perasaan dengkinya pada orang yang dimalukan tu.

Hina sangat ke bertubuh kurus?. Cam plywood la..tiup angin terbang la...No wonder la ko tu banyak penyakit akak oi..Hari-hari dok asyik mikir pasal diri orang lain yang walhal tak menjadi kudis pun pada yang empunya diri.

Ko mesti bukan jenis membaca kan sebab tu ko tak tau perkembangan dunia sekarang yang kurus tu memang jadi trend untuk wanita cantik!. Rata-rata orang teringin punya body ala-ala baby doll gitu DAN bukan cam body ko yang hari-hari kena makan Panadol tu.

Sorry la kalau sapa-sapa yang bertubuh besor out there yang terasa dengan sumpah seranah akak ni yer. Aku cuba tujukan buat si mulut najis ni jew yang tak sedor kekurangan diri tapi masih sempat nak mengeji orang. Lantak la kan orang kurus ke..gemuk ke..ada aku minta beras umah ko ker??

Cam ni lah yer..buat si pedengki yang tak boleh lihat akak senang tu...Aku syukur sangat dengan pemberian yang Allah beri ni dan tak sekelumit nak dengki pun dengan sapa-sapa sebab aku dah ada lebih dari yang aku mahukan...(jangan rentap rambut ko yer dengan ayat aku ni).

Untuk tidak menyemakkan biji mata dan telinga..aku ignore jer makhluk seumpama ni ibarat langau yang berterbangan...kalau dah rimas sok...aku sheltox kan ajer...Hahahaha....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com