Wednesday, February 24, 2016

ALTERNATIF UNTUK UMAH YANG MURAH...

Kalau bercakap tentang rega rumah..korang pun tau kan rega umah sekarang melambung naik. Sebagai contoh flat kos rendah dulunya rega dalam RM25-35K dah naik sampai cecah 50k yer akak2.
 
Dulu kami ada juga perancangan untuk projek umah di Gombak. Tapi disebabkan masalah teknikal pelukis pelan yang dok peram dan lebih malang lagi tah dibuang ke mana pelan umah aku tu...end up after 4 years...ding dong dengan hubby aku...senyap jer. Masa tu projek aku tu menelan belanja anggaran dalam RM600k tapi sekarang ni jangan mimpi lah yer nak dapat rega tu...
 
Berbalik pada alternative yang aku bagi tau tadi..tak berapa sesuai la untuk keluarga besor yer...Sebenarnya aku berangan nak buat rumah kecil sebagai persinggahan aku di Gombak tu. Penat2 berkebun, boleh la melepak melepas penat kan?. Aku minat sangat konsep kabin cam ni..Siap ada toilet lagi dalam tu.
 
 

 
Ukuran 30 x 10 (Harga RM19,500)
 
Simple tapi cantik
 
                                                          Sesuai untuk kami 4 beranak kan...

Kalau aku ada chalet..dah lama aku beli cabin ni. Jimat dan ada ciri-ciri kelainan.
 
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com