Monday, February 15, 2016

SEKADAR CERITA LUAHAN PERASAAN...

Dah tua-tua ni cepat plak hati ni terguris..bukanlah pada perkara besar ..benda remeh jer tapi rasa cam makan dalam.. Mungkin sebab peralihan umur ni kot. Makin tua, makin cepat terasa kan.

Tapi heran gak nape yer..dia cam saja cari pasal dengan aku?? Nak kata aku ni pernah mencalar hati dia..tak pernah plak aku bergaduh apalagi bercakap kasar dengan dia.

Tahun 2016 ni...aku nak hidup aku lebih ceria...malas la aku nak amik pot sikap orang camni..Tak kisah la ko nak cakap apa asalkan Tuhan tahu apa yang aku buat. Tak heran dengan sikap melayu yang camni..merah mata bila tengok orang senang dari dia...suka nau menyindir dan paling hauk bila dengar dia up diri dia..Huwaaa...nak terkentut akak dengar!

Tuan penasihat aku kata, buang jauh-jauh orang yang macam gunting dalam lipatan ni. Tak perlu nak sedih2 apalagi nak serabutkan kepala dengan sikap dia. Biorkan dia dengan dunia negative dia...

Live akak happly jer dikk..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com