Monday, June 14, 2010

IMPIAN DAN REALITI

Sumer orang punya impian, wawasan atau target untuk mencapai cita-cita masing2. Bagi aku, aku dah siap pasang impian sejak mula berumahtangga dulu..impikan sebuah rumah dan sebuah kereta..

Alhamdulillah...rezeki aku murah. Tahun demi tahun, kami berusaha disamping itu tak lupa buat simpanan. Aku tak lah bermimpi ada rumah lebih dari satu tapi rezeki kita ni kan ditentukan Allah..sampai ada kengkawan yg mengelarkan aku ni "Tuan Tanah Gedaung"

Rahsia kejayaan? Jujur aku katakan sebenarnya aku mmg tak ada rahsia apa2 cuma tak jemu berusaha disamping berdoa yg tak putus2.Insya Allah...projek kami seterusnya akan menyusul tak lama lagi. Aku tak kan bagi tau selagi belum ianya belum tentu lagi. Doakan yer sumer..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com