Monday, June 14, 2010

MUSIM NAIK PELAMIN

Cuti sekolah ni mmg sinonim dengan majlis kahwin..Pantang cuti jer...mula la aku terima "surat samam". Kengkadang tu sampai 6 undangan sekali gus. Minggu ni jer dah dua kali aku berulang alik ke Perak..Kalu tak pegi..mau melenting cousin aku tu. Maklum ler masa kami adik bradik kawin dulu..dia tak penah miss datang hadiri majlis kami.

Bila tengok pengantin tu..baru ler aku sedar dah besar rupanya dia..dah jadi isteri orang pun..Secara tak lansung, nak kasik aku perasan..yg aku ni makin tua..huhu

Sempat gak ler aku berposing kat pelamin dia...Bukan nak amik berkat tapi nak amik "Aura Pengantin". Seronok sebenarnya time naik pelamin ni...sumer mata tertumpu kat kita yg jadi raja sehari. Pada yg dah melangkah ke gerbang perkahwinan tu...ingat2 ler awak tu dah jadi isteri dan suami orang...So pada yg penah ada skandal tu..bwk2ler bertaubat ... jgn tau buat jerr..peh tu tak ngaku!!Ni aku tujukan kat orang yg penah mkn cili dan hampir2 tak kena cili.. Terasa?

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com