Wednesday, June 23, 2010

Rinduku pada seseorang....

Entah mengapa tetiba aku teringat seseorang....seseorang yang amat aku sayangi...Orang yg byk berkorban utk aku tika aku masih dibangku sekolah dulu. Orang yg selalu ingin aku lindungi dari segala permasalahan... Aku dgn dia mmg amat rapat malah kami sering kemana2 berdua..

Mesti korang ingat dia ni mata air aku kan? Tak..dia ni satu2nya kakak yg aku ada dalam dunia ni...Waktu dia kahwin dulu...aku rasa cam "separuh jiwanya pergi" sebb dialah tempat aku sering mengadu segala masalah...

Aku benar2 rindu untuk mendengar suaranya...yg cam radio hotfm kalu bercakap (non stop)
cikgu le katakan..ada jer ceritanya kalu kami berjumpa...Untuk cikgu Norisah yg mengajar di Pulau Pinang..jenguk2 ler adik2 mu di KL ni...Aku cuma nak kakak yg ku panggil "Yong" tau yg aku amat merinduinya...(tetiba lak aku rase sebak...menci arghhh)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com