Tuesday, June 29, 2010

Kereta Aku!

Aku baru jer menulis berkenaan kerenah pemandu kat Malaysia baru2 ni. Tup2 dugaan datang...Hari Sabtu 26/6 lepas, ada le satu mamat rabun nih hentam belakang keta vios aku...Masa tu hubby aku yg drive, dia punya angin satu badan sampai terbantut selera aku nak marah mamat tu..Risau gak, takut di dusyum nyer kepala mamat tu.

Yang buat aku bengang tu, tak terkeluar lansung perkataan maaf dari mamat van tu..Mentang2 ler dia keja kat pasar borong KL tu..muka dia pun cam sardin jer bila hubby aku mintak ic dan lesen dia...

Sekarang ni, tiap kali nak basuh keta, sakit tul hati aku. Mana taknya keta tu byk sentimental value nyer..Tu hadiah anniversary aku dari hubby...and 1st time plak kena langgar..Mangkuk ayun betul lah mamat tu! Berangan nak kawin ke haper sampai keta aku pun tak nampak.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com