Thursday, June 17, 2010

KENALI SIAPA DIRI ANDA SEBENARNYA

Percaya tak yg kengkadang kita ni tak begitu kenal dgn personaliti kita sendiri. Pelik bunyinya?.Kita kengkadang tak tau apa sebenarnya kehendak dan kemahuan kita..Sejauh ni..aku rasa, aku ni ada byk perwatakan dalam diri..

Rata2 orang yg baru mengenali aku buat pertama kalinya menganggap aku ni sombong..Sombong? salah tu! Aku bkn kategori tu..cuma aku jenis tak byk ckp dgn orang yg aku tak brapa kenal..Bila dah kenal, hah! korang plak tak larat nak dgr aku berckp.

Diriku yg sebenar...


* Happy go lucky. Adik bradik aku kata tak meriah majlis kalu aku tak
attend..sebb aku suka buat lawak. Aku ni kira cam badut la di kalangan
dorang...Cish!!

* Dalam giler2 tu, aku ni jenis sensitif gak tau. Jiwa aku mudah tersentuh kalu
dengar orang mengata mak dan abah aku..

* Aku ni nampak jer comel lote..tapi kalu aku naik angin..boleh tahan gak!Tapi
aku tak le marah tanpa bersebab..Perkara paling aku benci...manusia hipokrit!!
depan nampak sopan santun..belakang kita..cam tuuuutttt.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com