Sunday, June 20, 2010

UNTUKMU ABAH...

Aku puas berfikir apa agaknya hadiah yg akan aku berikan buat Abah sempena Hari Bapa Ahad ni...Fikir punya fikir...aku amik keputusan utk bwk Abah makan di tempat yg istimewa sikit...

Korang mungkin punya idola masing2..Buat aku, Abah lah contoh terbaik dan idola yg aku kagumi. Abah bkn dilahirkan dari keluarga senang...kelulusan setakat darjah 6 tapi apa yg buat aku bangga dgn Abah ialah kejayaan yg dicapainya. Berkat usaha abah yg tak kenal erti putus asa telah membuahkan kejayaan. Dalam hatiku bertekad, aku mahu sekental semangat abah dalam memburu kejayaan..aku akan kotakan janji yg aku buat di depanmu Abah...

Doa kami sentiasa buat abah..semuga abah gembira menghadapi hari2 yg mendatang, dilimpahi rahmat dariNYA...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com