Sunday, July 22, 2012

1st DAY POSA DITEMPAT KEJA

Hari ini 1st day aku bekerja di bulan posa...Sajer kuar awal bagi mengelakkan jammed. Tau2 jer lah kan..kalu dah jammed tu..kang terkuar lagi ayat dot..dot..aku membebel menyumpah pemandu yang cam makan angin kat jalanraya pepagi ni.

Alhamdulillah smooth ajer perjalanan aku ke tempat kerja..Sampai kat tempat parking depan ofis...terang benderang...sebijik keta pun tak der. Walawei..depa ni semua pakat cuti menyambut Ramadhan ke??. Selamba jer lah aku parking cam biasa. Dah sampai kat atas baru kengkawan bagi tau yang hari ni ada majlis perasmian MARA...Ah sudah!..apasal aku sorang tak tahu ek??Dorang kata sumer dah dapat email.

Masalahnya aku tak dapat pun email yang berkenaan..sebab tu ler aku selamba parking kat situ walhal tempat tu dah dikhaskan untuk visitor dari MARA. Nasib baik ada adik despatch yang baik hati sudi nak park kan keta aku ke tempat yang disediakan. Tengok....ada jer orang yang menolong kan....Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com