Thursday, July 5, 2012

BAGI BETIS NAK PEHA PLAK

Tu ler dia rasminya manusia ni..Dah kita ikhlas menolong..usahkata nak berterima kasih malah diberi sindiran plak. Yang buat tambah meniup angin aku pagi Jumaat ni bila dia yang pangkat tak seberapa tu nak mengajar aku plak camner nak buat kerja yang dah bertahun2 aku buat.

Heloo..ko suruh buat satu benda pun boleh salah mengira belum lagi menguruskan hal kewangan yang besar2 ni. Dah tu buat muka tampal kulit babi depan aku bila aku dapat kesan salah dia..Kalau kau tu perfect sangat, tak ler mengira pun salah sampai tak tahu antara million dengan thousand kan?

Dah ler tayar keta aku pancit ari ni dan sampai office lambat..kau plak datang menyalak depan aku bercakap tak berhenti2. Sampai satu tahap tu, aku rasa macam nak lempang aje muka budak mentah ni sebab cara dia bertanya kat aku tu macam nak sessi soal siasat plak.

For your info..aku ni bukan bekerja dengan kau atau famili kau..and one more thing aku buat kerja korang ni percuma tau!bukan ada allowance tambahan macam orang lain dapat. So jangan cuba ko nak ngarah2 aku cam mandor plak.. Sengal!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com