Thursday, July 26, 2012

SERBA TAK KENA AKU HARI NI..

Tak apa langkah aku hari ni..start dengan langkah kiri masa kuar umah tadi kot. Serba tak kena aku ari ni. Pepagi lagi perut memulas...pegi jap ke toilet. Masa nak kuar toilet tu, tah camner baju aku leh tersangkut pada paip air tu. Apalagi gedebok aku jatuh tersungkur dengan lutut terkena kat lantai. Mak oii..kalu kat umah ni ..aku dah nangis kesakitan tau...
                                         Nasib baik muka gegirl masih ayu..tak macam dia ni
Masa nak charge hp plak, terbongkok2 aku bawah meja nak mengenakan plug nyer. Masa nak kuar dari bawah meja..dentum!kepala aku plak jadi sasaran...pening dan berbintang sekejap kepala hotak aku tadi...Kuat plak tu...

Charge telefon punyalah lama...bila check balik...hampeh! rupanya charger yang aku pinjam ni rosak...Uwaaaaahhh!!! rasa nak meraung aku. Apa kena dengan aku ni..cam mabuk cinta plak. Masa mabuk cinta dulu..tak plak kena cam ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com