Sunday, July 15, 2012

SAAT PALING TEMAN TAK GEMOR!

Biasa ler kan kalu kerja bertimbun2 kat ofis tu. Nama nya lagi makan gaji...lagi tinggi gaji..lagi beso ler tanggung jawab yang harus dipikul. Tu tak per lagi..aku tak kisah pasal kerja yang bertimbun tu tapi paling tak gemor masa auditor datang.

Tanya ler mana2 orang finance..mesti sama jer jawapannya. Mana tak nyer.. seharian ko kena entertain dia dengan pelbagai soalan mengalahkan SPR lagi! Tu belum lagi tanya soalan yang tak masuk dek akal lagi tu. Kengkadang tu, aku rasa cam nak naik angin rasanya bila ditanya soalan yang dia sendiri leh jawab..ikut logik ler..Time tu aku dah cam singa betina yang baru peh beranak satu. Kecik beso..kecik beso..aku tengok dia. Dapat plak auditor yang loyar buruk...lagi ler!

Tapi tak gak boleh salahkan dia kannn. Dia cuma menjalankan kerja dia jer. Suka tak suka, I have to answer all the stupid question...cuma mampu berdoa...cepat ler korang berammmmm supaya aku tenang membuat kerja aku yang terbengkalai dek kerana melayan korang...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com