Sunday, July 1, 2012

LEBAM BAWAH MATA..

Bukan eyeback atau kantung mata okay tapi bahana berjaga sampai pukul 4 pagi. Mesti korang ingat aku tengok bola kan? Apa kes tengok Mat Salleh dok terkinja2 tu??Sebenarnya petang Sabtu tu, kami ziarah kakak ipar aku kat Bukit Beruntung tu.

Biasa ler kan..bila dah adik beradik jumpa...Aku ni cuma ipar jer tapi kami kalu jumpa..banyak benda dan topic yang nak diceritakan. Masa berbual plak tu..letak air kopi, air teh, kentang goreng dan segala bendanya sumer ada atas meja.

Sedar tak sedar dah pukul 4 lebih pagi!Kesian anak dara aku dah terlentuk kat kerusi panjang..Kakak ipar aku ni apalagi..meng offer kami untuk tidur jer kat situ. "Sok..peh sarapan balik ler" kata dia. Hubby aku yang  pantang di offer ni, laju jer mengganggukkan kepala. Macam ler dia yang drive..

Esok paginya sebelum balik..aku jumpa dengan mak mertua kakak ipar aku tu. Dia ni dah rasa cam mak mertua aku plak...seronoknya dia tatkala berborak dengan aku. Ingat nak tanya khabor jer...mana tau dia bukak sejarah silam dia..Huhu..aku dah hampir nak tersengguk depan dia menahan ngantuk...

Balik umah..apalagi Qada tidur ! jangan tak Qada!. Ingat nak tengok rancangan Nona petang tu..alih2 Nona kemana...aku kemana....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com