Wednesday, August 22, 2012

DEMAM RAYA KE 4

Sakit ni bukan boleh dielak jika nak datang...Cam tu gak ler aku yang kena demam masa raya ke 4..Huhu..doktor kata sebab banyak minum ais ni. Pandai jerlah dia serkap jarang..aku tak sentuh ais pun okayyy. Cumanya, mungkin disebabkan cuaca panas dan aku kurang minum air.

Jealous tengok hubby aku yang dah start posa 6 hari tu. aku nak gak join tapi dia tak bagi dengan alasan nanti lagi tambah teruk sakit aku. Almaklum..sakit tekak sampai nak menelan air liur pun payah. Cam biasalah kan...aku ni payah nau nak ke klinik kalau tak berapa sakit tapi kalau dah mengigil semacam jer..risau gak kalu2 denggi...

Sudahnya...terpaksa gak ler makan ubat setelah dipaksa anak bujang aku yang rajin menemankan aku ke klinik berhampiran. Bila doktor nak bagi MC...aku tolak mengenangkan cuti yang tidak dibenarkan...Alih2 hampeh.com!...dorang yang beria2 amik cuti!

Ada gak fadhilatnya bila dah tak sihat camni...leh manja2 dengan hubby...Dia ni memang perihatin kalu aku sakit. Time aku terjaga dari tidur..terasa tangan hubby aku sejuk jer menjaram kepala aku. Sesejuk kasihsayang seorang suami....Syukur dia ada di saat2 aku memerlukan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com