Wednesday, August 1, 2012

SYUKUR..MASIH ADA INSAN MEMBANTU

Mungkin pada korang..tak besar mana bantuan yang Hamba Allah ni berikan tapi bagi aku, aku tetap appreciate segala tunjuk ajar yang diberikan. Bukan penah berjumpa pun, tapi kesanggupannya memberi tunjukajar besar ertinya kepada aku.

Plan aku untuk tahun depan untuk manage sendiri apartment aku di Tiara Beach Resort. Kalau harapkan duit dari management TBR tu dah lama terlelong apartment aku tu. Pakai tau..tapi sesen pun tak nak bayar. Hisap darah lagi!

Memang bukan mudah untuk mengawalnya terutama dari segi marketing tapi aku yakin aku boleh lakukan. Pengalaman aku menguruskan rumah sewa memberi aku banyak pengalaman yang boleh aku gunakan nanti.



Buat teman baru yang sudi membantu aku tu...hanya Allah jer dapat membalas jasabaik anda....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com