Wednesday, August 22, 2012

MULA BEKERJA!

Orang mungkin rasa mood raya dia masih ada menyebabkan rasa malas jer nak gi ofis..Tapi tidak aku..excited tau nak gi ofis walaupun demam aku tak berapa okay lagi. Excited nak mengabihkan kerja2 yang tak siap menjelang raya hari tu.

Walaupun ofis terasa sunyi...tapi aku okay nyerrr...biasa ler aku dengan dunia "calculator" aku ni. Mana leh nak huha huha!..Dedikasi tu penting beb...Almaklum ler kan. kita ni diamanahkan jaga duit company...kena ler fokus bila bekerja...Tu pesan mendiang bos aku dulu...

Lagi pun tak der maknanya nak cuti lama2 pun...lain ler bebudak kan...Dorang seronok ler kutip duit raya sana sini. aku ni nak kutip apa? Kutip envelope "angpow" yang bebudak ni buang peh dah dapt duit raya depan umah mak aku jer. Kalu tak kenangkan raya..nak jer aku bagi penampau sekor2.! Dah ler bagi duit raya..sampah plak ditinggalkan!.

Apapun..kerja harus diteruskan meskipun tak berapa sihat. Periuk nasi ler katakan....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com