Wednesday, August 15, 2012

HAMPER DAN DUIT RAYA...

Alhamdulillah murah rezeki tahun ni...sempena bulan puasa  ni..ramai plak yang bersedekah hamper dan duit raya.Aku ni bukan jenis yang menjual muka dan selamba mintak tanpa rasa malu tapi kalu namanya rezeki tu kita yang punya..Insya Allah dapat gak kan?

Belum tiba raya lagi, duit raya untuk Abang dan Baby masing2 dah lebih RM1,000 dah!. Bukan setakat anak2...omaknya ni pun dapat gak duit raya okay....plus hamper dan kuih raya dari our CEO dan lain2 bos yang ada kat sini. Thank you ....murah rezeki hendaknya....Tak yah aku nak fikir pasal kuih raya lagi..

Ni baru part aku jer...tak campur lagi hamper dan duit raya dari hubby aku plak. Camtu lah kalu tibanya hariraya..meriah dengan pemberian kuihraya, hamper dan jugak duit raya. Nak wish kat korang Selamat Hariraya, maaf zahir dan batin sepanjang persahabatan kita...special tuk orang yang "hatinya bersih" jer yer. Mungkin sepanjang tahun ni, ada yang terkasar bahasa dan perbuatan..harap maaf kerana aku ni bukanlah insan yang sempurna.....kerana kesempurnaan tu milik Allah jua.....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com