Wednesday, June 13, 2012

BLOG KAIN SULAM YG TERABAI

Dalam kesibukan dengan tugas pejabat dan tugas surirumah plus tugas monitoring project rumah...blog bisnes aku terabai seketika. Memang ada niat nak update dengan stock2 baru sempena nak raya ni kan..tapi tak cukup tangan omak ni.

Dulu memang tak termimpi dek aku nak terjebak dalam bisness ni..Sekali tu..bila tengok permintaan menggalakkan..semangat tu datang gak. Tapi seriously akak cakap..akak ni mungkin bukan ditakdirkan jadik usahawan kot sebab tak pandai nak manage masa untuk handle bisnes seciput cam tu.

Mungkin gak aku ni sesuai jadik tuan rumah sewa jer kot.. Aaah!!! tak de makna nyer! Tu sumer alasan untuk orang yang tak mau maju dan cepat mengaku kalah...(motivasi diri sendiri nih). Tapi memang iyernya weh!. kalau kita ni asyik "berkalau" memanjang...tak kemana hidup kita ni. Takuk tu jer lah taraf hidup kita kalu kita tak berani menyahut cabaran.

Tapi sahutlah cabaran yang masuk dek akal yer adik2.. Jangan korang sahut cabaran terjun bangunan ke hanya kerana nak mencipta nama...Kang tinggal nama jerrr...hiks!

p/s : Ada stock baru kain sulam akak...jangan lupa tengok yer...nanti akak update...bila??? TUNGUUUU....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com