Saturday, June 16, 2012

SEDONDON TU SEHATI SEJIWA KE?

Rata2 aku tengok ler tip kali berjalan kemana2..pasangan ni mesti nak pakai baju yang sama kaler. Al-kononnya nampak bahagia dan cam pasangan ideal gitu. Iyer ke?

Menjadi pasangan bahagia ni bukan kat kaler baju jer akak2 dia luar sana. Sama kaler baju tapi tak sama kaler hati dan perasaan ..tak de pekdahnya. Penah aku jumpa couple yang dok berkelahi tepi jalanraya di pagi raya plak tu..bukan main sakan gaduhnya dengan baju yang sama kaler!. Di perhatikan dek anak2 dalam keta yang jugak sama kaler dengan mak bapak depa!. Bahagia kemende nyer..??

Nak menjadi pasangan bahagia ni.. tak perlu nak berlakon depan orang. Cukup dengan persefahaman sesama pasangan itu sendiri.Bukan kaler yang menentukan kebahagiaan korang. Aku ni jealous gak mula2 tengok family yang pakai sedondon tiap kali majlis keramaian tapi bila fikir balik apa kata hubby aku..ada gak betulnya..Tak kisah ler tak sedondon pun..yang penting kita saling sayang menyayangi...

p/s : Tu yang buat aku tak kisah pun nak fikir apa tema kaler baju raya tahun ni...hentam sajer laaaa..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com