Friday, June 1, 2012

PILIH GENG BERSHOPPING..

Sat ni...aku tengah gilerr tengok pakaian ready made..Almaklum ler nak raya dah kan. Tambah lagi biras aku nak kahwinkan anak minggu depan. Ingatkan hari Jumaat ler aku nak shopping kejap mentelah dah kuar lunch tu kan..

Tapi terbantut plak hasrat aku sebab geng cik kiah ni tak berminat pun nak singgah kat booth yagn menjual baju2 tu. Walhal aku ni hampir2 nak tersandung kaki orang dek kerana ghairah menengok baju2 yang kebanyakannya cantik2 dan murah2 lor!

Nak wat camner kan..tersilap pilih geng plak hari ni...tapi kalu kawan aku yang sorang tu...hihi..memang satu kepala bab2 mengambihkan duit laki memasing!.Tapi dek kerana ada kelas agama ari ni..so aku tak mau ler kacau dia...aku ni jer yang ngelat...huhu..

Seronoknya bershopping kalu kita pergi dengan orang yang satu kepala ni..boleh tumpang idea dia bab match baju dgn tudung dan kasut ni. Pergi dengan hubby aku cuma seronok time dia kuar duit untuk bayor rega baju aku jer. Tapi sakit hati kalu tanya pendapat dia tentang baju2 ni. Asal di tanya jerr..ni jawapannya...cantik! cantik! beli! walhal aku sajer tunjuk kat dia kaler baju yang cam "harem" gitu.

Tak per..esok kan masih ada Saturday lagi tuuu..time shopping aku !...Baby dan abang ade kan? Abang ni sejak dok Kuantan..pandai plak jadik tuan penasihat aku..Mungkin sebab mata dia dah buntang tengok makwe2 kolej dia berfesyen...so dia pun nak mama dia pun bergaya gak...Ingatkan service nyer percuma. Rupanya.... mama,  20%....Hish! sumer nak upah!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com