Wednesday, May 30, 2012

CAKAP BESORR...

Bukan ler aku berniat nak aibkan dia ni ...Buktinya aku tak letak pun nama penuh bt bapak dia kat sini kan? (Dalam hati tu..cam rase nak taip jer...).

Bagi orang yang tak kenal dia ni sape..boleh ler dia cong korang dengan citer "Bangsawan" dia tu tapi aku baca rasa cam kelakar plak. Fuhh..citer dia yang sekarang ni dapat pendapatan lumayan berbeza mengalahkan kita yang makan gaji ni buat bulu ketiak aku merinding kegelian.

Dia berciter cam tak hingat dunia..dan tak hingat yang citer2 dia yang berabuk  berasap- rasap tu..satu hari orang akan tau gak betul ke tak. Expecially aku yang suka nau jadik spy. Korek punya korek berdasarkan maklumat sahih....Kah! kah! kah! nak tercabut nyawa rasanya bila informer aku bagi tau yang minah loaded yang dikatakan berjaya ni..cuma ada RM18 hengget jer dalam akaun dia...

Apa cer! Kata sejak jadi usahawan wanita ni ...pendapatan lumayan?. Ker..ko nak kasik aku tangkap jeles dengan citer karangan ko tu? Eiiiiskkk...lain tahun okay...Atau ko nak bagi tau yang walaupun ko tak berjaya nak jadi the 2nd woman ...hidup ko lebih bahagia berbanding aku?..

Apa2 jer lah minah oii!!Kalu ko nak declare yang ko lagi kaya dari tokeh gula yang terkaya di Malaysia tu pun....ADA AKU KISAH???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com