Tuesday, May 1, 2012

CAT ATAU WALLPAPER JER...


                                           Ni letak kat ruang makan cantik kan?....nampak elegant !

Tengah berkira2 nak buat apa kat dinding umah aku ni. Sekali fikir aku nak cat jer..Ada gak kaler yang aku dah berkenaan untuk ruang tamu tapi tengok plak kat google tadi...seakan mengubah misi aku untuk bab mengecat ni.

Wallpaper ler!! tu lagi senang dari keja renyah mengecat ni kan?. Lagipun banyak corak yang aku tengok cantik2 dan nampak kelas. Tapi cam biasa ler kan...citarasa aku selalu tak sama dengan hamba Allah sorang ni.

                    Yang ni aku berkenaan dengan kaler dia...tapi besor nau bunga  yer.

Bila aku kata warna cat hijau epal cantik..dia kata kuning cair lagi cantik..Ni belom bab menampal wall paper lagi...Ikut aku ler, aku suka corak Inggeris yang design dia nampak cool jer tapi citarasa dia ..walaupun dia belom cakap, aku dah tau mesti bertentangan dengan citarasa aku...

Tak per...apapun pilih dulu.yang penting aku kumpulkan koleksi design wallpaper ni dulu. harap2 dia suka ler kali ni. Nak ubah gaya untuk raya tahun ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com