Sunday, May 6, 2012

PERUBAHAN PADA EMAK..

Aku tak pasti mengapa mak sedemikian ..Cepat benar lupa walaupun benda tu baru jer lepas dia tanya aku. Pagi semalam ..emak dah makan ubat yang disediakan..tapi tak sampai 10 minit, emak merungut2 tanya bila agaknya nurse ni nak bagi dia ubat..Lorr tadi kan mak dah makan...aku kata kat dia. Mati2 dia kata belum.

Tu yang aku risau tinggalkan dia sorang2 kat spital tu. Buatnya dia mintak kat nurse tu ubat lagi dan dorang tak check plak..mau "temen' mak aku ni dengan ubat yang over dose. Ada lagi yang dia lupa...disebabkan emak dah terlebih air dalam badan ..so doktor bagi dia ubat untuk kuarkan air tu. Aku ler yang tak cukup tidur sebab selang 5-10 minit, emak akan bangun dari katil untuk buang air.

Walaupun dibekalkan dengan lampin pakai buang, dia tetap tak selesa nak buang kat situ. Dah buang air, dia boleh cakap kat aku.."emak dah makan ubat tapi sampai sekarang tak buang2 air pun" Adoiii ...yang bangun sampai 6x semalam tu sapa mak?..Owh yer kerr...

Aku tak pasti samada ini sumer kesan ubat atau memang dia dah ada penyakit lupa atau kita kata dah nyanyuk..Harap2 emak akan sembuh semula...

p/s " Tak sabar tunggu mak keluar spital...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com