Monday, May 7, 2012

HATERS SINGGAH KAT BLOG AKU WEIII...

Tak sangka la plak dalam ramai2 peminat blog aku ni..ada gak hamba Allah ni (haters) yang suka curi2 masuk dan membaca diary teman ni. Namanya lagi haters kan...of coz ler dia bukan peminat aku. Tapi apa kategori aku nak letak dia ni yer...sebab nak kata dia bukan peminat aku, selalu plak dia singgah kat blog aku ni...

Ni ler kata orang "Benci tapi Rindu" ni . Gamak nyer..sehari dia tak singgah dan baca tulisan aku ni...mau sasau cam orang sakit angau kot..Marah?? idokkkk akak tak marah pun...akak sukerrrr (takut kena jual..hik! hik!). Cuma akak risau jer..takut2 lepas baca blog akak ni, dahi dia tambah kerut dan mukanya tambah berkedut sebab akak citer macam2 benda yang indah akak lalui. Kot nanti tambah semput dado tu...

Macam2 ragam manusia ni kalau dah tak suka kan? Cam aku ni..kalau dah tak suka tu tengok bayangnya pun aku cuba elakkan. Tapi cam haters ni...segala ceruk kain dalam aku pun dia nak tahu..dasat tuuuuu.

Pada haters aku sekalian....(kalau ada ramai ler kan)...aku kat sini bahagia dan tak tergugat dengan cara korang yang cuba nak menjatuhkan aku tu...Rezeki kan di tangan Tuhan....bukan nyer di tangan korang. Cuma aku rasa kesian dgn korang ni sebab hati selalu tak tenang...jiwa sentiasa kacau dan penuh dengan dendam yang tak de berkesudahan...

Naper tak jadi cam aku ni jer...cool jer...ko nak cakap apa pun..aku tak kisah malah aku bayangkan ayat2 korang tu dah ku humban ke loji kumbahan. Tak de masa ler aku nak memikirkan sumer tu. Tu sebab ler aku awet muda....(puji diri sendiri tau)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com