Monday, May 21, 2012

SAKIT LER PULAK...


Pagi ni aku dah bersiap2 nak gi kerja...Siap bertudung pashmina lagi. Alih2 baby kata perut dia tambah sakit. Semalam dah gi klinik dan doktor suspect dia kena appendix. Memandangkan doktor kata kalu tak baik gak sakit dia hari ni, dia suggest aku refer kat hospital untuk pemeriksaan lanjut.

Aku ni dah ler seriau dengar nama hospital ni..apalagi nak menyerahkan anak aku dicucuk dan diambik darah. Dia ni lebih kurang cam aku gak..bukan nya tahan sakit..Aku ni tambah tak tahan bila melihat anak2 aku sakit.

Harap2 andaian doktor tu tak benar ler hendaknya... mana aku nak jaga emak yang tak berapa sihat...dengan anak lagi sakit....

Baby ni..nak makan ubat pun yer ler siksa... (cam mama nyer gak...huhu)

 
                                              Tengah menunggu mamanya salin baju jap...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com